luen kaikista näistä uskonnoista enkä voi käsittää, olen pikkuinen ateisti, pikkuinen surkea ateisti joka ei voi käsittää näitä ihme juttuja näitä uskonnoiksi kutsuttuja juttuja (vaikka ateismikin on vain uskomista)

(koska on niin ulkopuolella) (ja ehkä haluaakin olla. vaikka näkeminen olisi hauskaa ei ainainen sokeus näihin asioihin)

mutta tämä on kuitenkin vain tätä elämän hulluutta sekavuutta, sitä ettei elämä oikeasti ole muuta kuin täydellistä sekasotkua, tyhjyyttä, mielettömyyttä, se on JÄRJETÖNTÄ ja sitten olemme me ihmiset, sekasikiöt, kauniit ja hupsut kun yritämme keksiä merkityksiä (joita ei ole), kauniit ja hupsut kun keksivät uskontoja, hassua

ja näitä rituaaleja. en voi käsittää. onneksi olen muuttunut; ennen kun ajattelin että uskonnoissa on tärkeintä se eettinen sisältö (totta kai se on tärkeää) ja ihmettelin miksi kaikki uskonnot on sitten pitänyt pilata kaiken maailman ihme jutuilla ja hapatuksilla, miksi vaikka kristilliset kirkot eivät vain toteuta Jeesuksen opetuksia, mikseivät ne jätä pois kaikkea turhaa, mutta sitten tajusin että olen yksi vitun idiootti. sehän olisi myyttien riisumista, typerys, typerys, eihän se silloin olisi uskontoa.

olisipa minullakin siis rituaaleja

sillä pidän omistamisesta

mutta kun ei ole

en voi käsittää näitä uskontoja en ollenkaan en aivan ollenkaan! ja se on vähän tympeää ja siksi minä luen niistä kaikkea mahdollista, minä olen oppinut vaikka ja mitä mutta kuitenkin niin hirmuisen vähän, olen oppinut asioita kuten, että

Mäkkärin kanahampurilaisen liha on islamilaisittain teurastettua ja siunattua

Mooses vaelsi (kertoman mukaan) matkallaan Egyptistä Kaanaanille 40 päivää (hassua)

mormonit ajattelevat että Jumala on konkreettisesti tuolla jossain jollain planeetalla

ja muuta tärkeää

ja turhaa

 

tänään on ollut ihan hauska päivä vaikka hiukset onkin ihan likaiset hiihsin ensin aamulla ja latu oli aika jäinen ja otti henkeen mutta silti

ja sitä ennen katsoin hercule poirotin jossa ei edes kuollut ketään tympeää

ja sitten jaarittelin entisen rehtorini kanssa puhelimessa (asia oli tärkeä) ja se tärkeä asia on nyt ok

olen ollut koko päivän kalsareissa ja äitin entisessä fleecepaidassa

niin ja sitten minä siivosin

ja luin luin luin

söin jätskiä

vihatkaamme järkiperäisyyttä, jookos