1. Pidän illoista ja aamuvarhaisista, mutta pääsääntöisesti inhoan iltapäiviä.

2. Rakastan syksyä.

3. Olen noin 175 cm pitkä, mutten tiedä varmasti.

4. Mutta ainakin tunnen itseni pitkäksi monien seurassa.

5. ... mihin varmaan vaikuttaa myös jäykkä selkäni.

6. ... ja pituuteni on yksi syy siihen etten juuri perusta korkkareista.

7. Itse asiassa, olen pitempi kuin pätkä isukkini.

8. Minulla on kaksi rottaa jäljellä, yksi lihava Alma ja yksi ruikkunen.

9. Ne on hulluja ja välillä aivan raukkoja.

10. Tulevaisuudessa, jos hankin auton ja kortin, en saa ajaa ilman silmälaseja... Tai muuten.

11. Minulla on ollut hammasraudat joitakin vuosia sitten, tuloksena suorat hampaat.

12. Tykkään HIRVEÄSTI ällönsuolaisista sipseistä.

13. Ostin vasta farkkusortsit ja päätin etten saa ajatella näyttäväni rumalta niissä.

14. Kasvojen puhdistus 2xpv - ainoa säännöllinen rutiinini.

15. Telkkarista katson lähinnä Täydellisiä naisia ja Huippumalleja, Housea, Frendejä, uutisia ja tietysti Kovan onnen kundia ja Kovaa lakia.

16. Tykkään muistakin rikos- ja murhasarjoista, vaikka niissä ihmiset tapetaankin aina niin ihanilla tavoilla...

17... sen sijaan en voi katsoa ohjelmia joissa eläimille käy köpösti...

18. ... vaikka olenkin lihansyöjä. (meinasin kirjoittaa IHMISsyöjä, ups.)

19. En rusketu varmaan yhtään kesäisin.

20. Puhun yleensä jonkinlaista yleiskielen ja oulun sekä peräpohjolan murteen sekoitusta...

21. ... ja osaan laittaa ne hoot justhiinsa oikeihsin paikhoin. kai.

22. Olen lukiossa, ja jes, pärjään hyvin, ja olen siitä iloinen.

23. En silti pidä koulusta liiemmin.

24. Stressaan helposti asioista. Kaikista asioista.

25. En ole mitenkään nerokas sosiaalisissa tilanteissa...

26. ... ja annankin varmaan aivan hirveitä ensivaikutelmia.

27. Rakastan niinkin ihania ruokia kuin maksalaatikkoa ja hernekeittoa!

28. Mutta en pidä juurikaan sianlihasta tai maustetusta broilerista.

29. Minulla on viha-rakkaussuhde kehooni.

30. Puhun joskus itsekseni, mutta tosi tosi hiljaa.

31. Osallistuin pienenä hiihtokilpailuihin, mm Hippo-Hiihtoihin.

32. Tykkään tuijotella kuvia, ja hamstraankin netistä koneelleni jumalattomasti kuvia ihmisistä.

33. Minua ärsyttää, jos ihmiset korostavat erilaisuuttaan kehuskelemalla esim musiikkimaullaan joka on niiiiiiin outo.

34. Minua ärsyttää se, ettei kuolemaa saa ajatella saatika puhua siitä ilman että luullaan itsetuhoiseksi. Mitä en todellakaan ole.

35. Tykkään saunoa yksin meidän puusaunassa.

36. En ole ikinä ollut kunnon kännissä, vain minimaalisessa hiprakassa...

37. ... mikä johtunee siitä, että tilanteet, joissa mulle on viinaa tarjottu joskus vuonna nakki ja pottu, eivät ole olleet kovin turvallisia...

38. Enkä siis ainakaan vielä ole oppinut kännäämisen hienoutta.

39. Lempiherkkuni on semmoinen suklaa-mustaherukkakakku, jota mulle tehdään mun syntymäpäivinä.

40. Olen joskus ylä- tai ala-asteella ollut pelaamassa pesistä koulujenvälisissä, vaikka olinkin siinä aivan sukka.

41. Vihaan sunnuntaipäiviä.

42. Olen ateisti, tosin en mitenkään ehdottoman vakaumuksellisesti, mutten kuitenkaan pelkistä käytännön syistäkään.

43. Olen kuitenkin kiinnostunut uskonnoista.

44. Olen kiltti ihminen enkä näe esteitä kilttinä olemiselleni...

45. ... paitsi asennevammaiset, piintyneen negatiiviset ihmiset, joita en siedä.

46. Jäin ystäväiseni kanssa hetken ajaksi ja vahingossa lukkojen taakse entiseen kouluuni parisen vuotta sitten.

47. Olen aina asunut saman kaupungin rajojen sisällä mutten vieläkään osaa hahmottaa katujen nimiä.

48. Haluaisin asua jossain landella.

49. Huoneeni on aivan sekaisin mutta osaan väistellä lattialla lojuvia kamppeita.

50. Yksinäisyys ei ole jees.

51. En itke paljoa.

52. Toivon että olisin notkea.

53. En osaa tehdä päätöksiä.

54. En pidä aikuistuneesta, fiksusta, kypsästä musiikista.

55. En usko "musiikin suurkulutukseen": määrä ei vain korvaa laatua.

56. Liikkumisen jälkeinen olo on aika mahtava.

57. Olen matkustanut laivalla pari kertaa ja se oli kuolettavan tylsää.

58. En ole hauska

59. ... vaan aika tylsä ja totinen.

60. Huumorintajuni on mustanlainen.

61. En kiroile ainakaan kovin paljoa, vaan esim pikkuveljeäni haukun kaikilla pöljillä keksityillä solvauksilla.

62. Vaalennan hiuksiani kullanvaaleiksi, mutta oikeasti hiukseni ovat sellaiset tummahkonvaaleat, ei-yhtään-minkään -väriset.

63. Viimeksi oksensin pari kolme vuotta sitten jouluna kiiviä.

64. Olen nuuka enkä ostele paljoa: mulle tulee usein paha mieli rahan tuhlaamisesta.

65. ... mutta silloin kun jotain ostan se on usein heräteostos.

66. Juuri nyt mietin, pitäisikö minun palauttaa yhdet kengät vai pitäisinkö ne.

67. Olen soittanut pianoa jostain 7-vuotiaasta asti, mutta nyt en ole kokeillutkaan soittaa koko kapistusta puoleen vuoteen.

68. Minulla on sääressäni syntymäluomi.

69. Huoneessani on liilat tapetit.

70. Yksi kaverini luuli minua himouskovaiseksi.

71. Osaan suomen kieliopin ihan hyvin...

72. ... mutta rikon sitä kun huvittaa.

73. Olen aika hiljainen,

74. .. enkä tykkää kun siitä piikitellään.

75. Pidän lapsista vain harvoin, eli silloin kun ne ovat söpöjä ja pitävät minusta.

76. Haluaisin osata puhua englantia ja ranskaa ja ruotsia niin kuin natiivi.

77. Minulla ei varmaan ole yhtään mitään lihaksia käsivarsissa.

78. Pienenä kurtistin kuulemma otsaani niin kuin Martti Ahtisaari.

79. Tykkään collegepaidoista.

80. Olen huomannut, että käytän sairaan usein sanoja kuten jumalattoman, ylettömästi, mielettömän ja käsittämättömän.

81. Kynteni ovat aika ruman näköiset.

82. Katsoin Pingviinien matkan pari vuotta sitten enkä halua nähdä sitä enää ikinä.

83. Minulla ei ole meseä eikä tiliä facebookissa, mitä ihmisten on vaikea käsittää.

84. Olen maistanut korvavaikkua.

85. Näytän kuulemma ihan vauvalta nukkuessani.

86. Olen uinut Ylläsjärvessä keskellä yötä.

87. Ihan vauvana, joskus 1-vuotiaanakin, hiukseni olivat tulipunaiset.

88. Tykkään katsella minun ja pikkuveljen vauva- ja lapsuuskuvia.

89. Minulla on kännykkäkoruna pääsiäismunasta saatu muovinen koira.

90. Pelkään tulevaisuutta ja PALJON.

91. Toivon ettei sitä tarvitsisi ajatella.

92. Olen aivan ymmälläni mitä elämään tulee-

93. Jalkani ovat kokoa 37/38.

94. Kun minut vastasyntyneenä tuotiin kotiin, satoi.

95. Sohvani alla oli vasta näkkileipä.

96. En pidä aurinkorasvasta.

97. Minulla ei ole enää ikinä liikuntatunteja koulussa.

98. Olen silloin tällöin pelannut lautapelejä itsekseni.

99. Joko talvi- tai jatkosodassa käytettiin jotain asetta jolla oli sama nimi kuin minulla on. (siis oikea nimeni.) (tämä on muuten isäpapan tietoja.)

100. Käytän yleensä samoja muutamia pareja tennareita ympäri vuoden, paitsi kovilla pakkasilla.

 

Sadan asian irti rutistaminen minusta oli aika hankalaa...!