Tällaisen kysymysjutun olen löytänyt useista blogeista, päätinpä liittää sen tännekin. Alunperin tämä on tarkoitettu haasteeksi, muttei minua ole kukaan haastanut enkä minäkään ketään nyt aio haastaa vastaamaan! Halusinpa vain vähän pohtia omaa ruttuista napaani...

 1. Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt

1. Jos tet-harjottelut lasketaan, niin kasilla olin konditoriossa

2. ysiluokan tetti meni Anttilassa

3. Olen auttanut yhtä tuttua paperinlajitteluhommissa

4. Ensi kesänä olen mummojen ja pappojen seurana


2. Neljä tv-ohjelmaa, joita tykkään katsella

1. Happy Days!

2. Suomen Huippumalli

3. Muodin Huipulle

4. My Name Is Earl


3.Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla

1. Tukholma

2. Kolari, Lapissa :D semmoinen pikkukylä, ihanaa!

3. Helsinki..

4. Meidän mökki keskellä sääskien valtakuntaa Pudasjärvellä

4.Neljä internetsivua joilla käyn (melkein) päivittäin

1. Koulun sähköposti

2. Vuodatus

3. Joskus cdon.com...

4. Kirjaston sivut


5. Neljä lempiruokaani

1. Nuudelit !! ja salaattia

2. Pastat

3. Räiskäleet

4. Hernekeitto

Kivaa, hiilaripommeja!

6. Neljä paikkaa joissa mieluiten olisin juuri nyt

1. Kahvilassa, hämärässä illassa, hyvässä seurassa

2. Jonkun ihanan kanssa soutelemassa veneellä

3. Soitinkaupassa yöllä ja yksin, testaamassa kaikkia ihania pianoja ja kitaroita ja marakasseja

4. Jossakin toisessa kaupungissa kiireisen näköisenä

Kopioikaa tästä vaan jos on tylsää, ei tarvi erikseen kertoa mistä löysitte... Oi oikeasti, jos nyt olisin Aku Ankka, ajatuskuplassani lukisi 'tyhjääkin tyhjempää' !! Pääni on vaan niin kevyt ja höttöinen, etten voi keskittyä.