"nainen lihoo vuodessa ilman liikuntaa keskimäärin 0,7 kiloa"

luen ja kaikki tämä tieto syö mua

mulla on unelmia mutta toivoisin ettei olisi

koska en kuitenkaan saa mitään yhtään mitään.

 

tulevaisuus on vain nykyhetkiä.

sanoin joskus että mulla on tulevaisuudessa toivoa vain jos meen naimisiin rikkaan miehen kanssa.

pulmaa kerrakseen,

koska tiedetäänhän se että rikkaat (arkkitehti/sijoittaja)miehet rakastuvat vain a) toisiin rikkaisiin (ja akateemisiin) naisiin, b) fiksuihin naisiin jotka syövät vain vain superruokaa ja osaavat järjestää juhlia tai c) ruotsalaisen näköisiin tyttöihin joilla on vesirajamekot ja hyvät lihakset.

Pahalta näyttää.

 

Mulla on silti unelma

saadapa elää rauhassa omassa pienessä paikassaan

kaukana huulipunista ja kaupungeista pienistä ja suurista

keskellä metsää tai lähellä merta ja kallioita

kylmässä mökissään, rauhassa, erakkona, itsekseen

olisi rauhallista välillä kävisin kaupassa, ostaisin maksalaatikkoa ruisleipää olutta ja hernekeittoa

iltaisin sytyttelisin kynttilöitä

 

En halua olla hyödyksi maksaa enkä vaikuttaa, en todellakaan välitä tehdä maailmasta parempaa

tahdon vain olla ja nukkua kahden peiton alla siinä mun vitun kylmässä talossa

haluaisin että olisi autiota.

 

Ja tämä on ihan kamalaa. Siis se että haluan näitä asioita, että haluan ylipäänsä yhtään mitään - voisinpa vain lopettaa haluamasta ihan kokonaan -

kun minulla ei ole keinoja saada mitään -