erakoitumiseni onnistui! olen yksin kotona. söin pääsiäismunan ja karjalanpiirakkaa paljon voita. en tiedä mitä tehdä. kuljeskelen ympäriinsä halvan naisen violeteissa sukkiksissa ja turvapaidassani.

katolta putoileva lumi säikyttelee mua. yritin liiskata sormellani ötökän.

kuuntelen juutuupista kun jack kerouac puhuu ranskaansa josta en ymmärrä mitään

voisin tehdä teetä

pitkäperjantai on päivä jona jeesus nasaretilainen kuoli

ja minun pitäisi koota äikän portfoliota. kirjottaa jotain runoja. ajatella jotain ihmeen runoja.

lähtisinkö ulos tassuttelemaan, selvä, pakkeloin ja puen itseni ja menen tuonne kuraan kävelemään, tutkiskelemaan tätä tylsää paikkaa

 

kaikki on jees, mutta asia jonka minä haluaisin vain sanoa kaikille on että jos et tiedä mitä yksinäisyys on niin voit minun puolestani painua helevettiin