kaupungissa lumi on tänään rumempaa, rumempaa kuin pohjoisessa

en minä sinne olisi tahtonut jäädä, en olisi tahtonut tännekään tulla,

täällä minulla on aikaasyövää tekemistä, syö aikaa mutta myös minua minun järkeäni ja iloa ja kokonaan kaikkea,

minulla on paperi, kahdella puolella uskonnon kurssityöaiheita, enkä minä kykene valitsemaan, kuvitella. mutta ei ole hauskaa, tässä tulee hulluksi, valitse vain yksi! vaan sepä ei mene niin, nyt on kaksi vaihtoehtoa, ei pysty. helpompaa olisi varmaan nähdä jeesus tai kiinnostua kemiasta.

olen toivoton

epäilen taas olenko ihan soveltuva tähän koululaitokseen eli aivolahtaamoon, olenko soveltuva ylipäänsä mihinkään OLLENKAAN.

en varmaan. tietäisittepä. minua huolettaa, itseni lisäksi ja itseeni liittyen, se miten vietän ensi kesäni. kaikki lomani. koko elämäni. suuret mittakaavat.

olen löytänyt kauniita sanoja. ruotsin sana rörelse. englannin sana intriguing.

eilen mielenterveyskodista viuhtoi karkuun mies. ei ihan tässä maailmassa.

toivotaan että en ole huomiseen mennessä muuttunut tohvelieläimeksi. nyt menen pois ja saan aikaan kaikkea ja kaiken.