voisinpa elää pelkällä teellä, earl grey ja maitotilkka

 

kävinpä tänään taas hiihtämässä, minäpä jaksan hiihtää ja se on ok, hiihsin ja keräsin itseeni ja housuihini hirveästi lunta varmaan puolet koko lumisateesta

täällä sataa lunta

pitäisi lukea vielä aivan jumalattomasti uskonnon reaaliin iip koko hiihtoloman vaan luen

ja sitten kun on pääsiäisloma menen lappiin

 

minä en tule toimeen itseni kanssa koko ajan pitää muistaa itsensä en minä halua, koko ajan pitää tapella itsensä kanssa itsensä kanssa, semmoiseksi tämä on muuttunut

pitäisikö ottaa päivä kerrallaan

no siihen on lupa vain jos on yrittänyt tappaa itsensä

mitä en ole tehnyt

minun ei ole siis lupa ottaa päivä kerrallaan

entä sitten, mitä minä sitten teen, no kuulkaa en minä tiedä

 

en ole kirjoittanut mitään

silti yritän koota johonkin mennessä runoja kasaan kunnioitettavan määrän ja niin

 

näin tänään söpön koiran

minun sukka purkautuu ja kalsareissa on monissa jo polvipussit

aion tehdä jotakin

 

katsoin elokuvan ja keksin parannuskeinon elokuva on parannuskeino alan ajatella elämääni elokuvana, ranskalaisena elokuvana ja alan ajatella jokaista liikettäni

se on hauskaa

rotat keikkuu talon katolla ja tappelee