elina laittoi tällaisia kysymyksiä, kiitos paljon!

1. Millainen olisi unelma-asuntosi?
 - Suht pieni, valoisa asunto vanhassa kerrostalossa keskellä kaupunkia.

2. Mikä on mielestäsi kaikkein paras kesäbiisi kautta aikojen?
 - Voi pipana, en minä tiedä. Ainakaan siis näistä virallisista kesäbiiseistä. EIkä minulla taida olla mitään henkilökohtaista kesäbiisiäkään, sanotaan että joku Lapkon biisi, niistä tulee jotenkin kummallisesti kesä mieleen.

3. Jos saisit muuttaa yhtä ominaisuutta itsessäsi, mikä se olisi?
 - Vain yhtä... No varmasti en haluaisi olla niin ujo kuin nyt olen.

4. Mikä on lempituoksusi?
 - Saippuan tuoksu ehkäpä. Jotkut hajuvedetkin, joista en saa päänsärkyä.

5. Millainen olet muiden ihmisten seurassa? Kaikkien kaveri vai syrjään vetäytyjä?
 - En kyllä kaikkien kaveri, en tule tai haluakaan tulla juttuun kaikkien kanssa. Ei siis tarkoita että olisin jotenkin nirso tai valikoiva, vaan ajattelen, ettei kaikkien kanssa tarvi
olla tekemisissä. Välillä saatan olla syrjään vetäytyväkin, jos kaipaan omaa rauhaa.

6. Onko sinulla lävistyksiä? Mitä mieltä olet niistä?
 - Ei, paitsi korvikset. En itselleni ottaisi mitään muita lävistyksiä, tässä asiassa olen vanhanaikainen. Mutta ei minua toisten lävistykset haittaa.