olen katsonut mennyttä maailmaa ja ymmärtänyt kaikenlaista ja himoinnut tupakkaa, kuunnellut ihmeellisesti oasista, lukenut älyttömän kuivan feministisen utopiaromaanin, mennyt toiseksi viimeisenä nukkumaan ja pelännyt pimeässä, olen ymmärtänyt senkin miten hullua on olla hulluna johonkin jonka ystävyys katoaa kuitenkin, huomannut miten tajuttoman tylsä ja onneton olen ja miten en osaa saada ystäväkseni sitä jonka haluan, kasannut kirjoja koristenorsun päälle tajuamatta en ehdi lukea mitään, miettinyt ja miettinyt, haaveillut ja haaveillut, olen tehnyt äikän tenttitehtäviä ja seonnut, kirjoittanut pelkkää paskaa ja pari hyvää sanaa, päättänyt alkaa taas blondiksi ja huomannut miten syksy on kuivattanut kädet ja huulet ja huomannut etten jaksa enää koskeakaan pianoon, ja ja olen alkanut pitää epäjärjestyksestä, ja olen miettinyt miten paljon on kaikkea kaunista ja nyt menen

ei sanokaa mitä sanon hänelle apua