pari päivää sitten näin yhtä tärkeää ihmistä, sinä päivänä siinä kahvilassa jossa kaakao oli liian makeaa, sain mielenrauhan

aivan kuin olisin saanut sanottua hyvästit

en tiedä

tänään sanoin näkemiin toiselle tärkeälle ihmiselle nti alokkaalle joka toi tullessaan tuoksun kaukaa omasta kotoaan, se neiti on tyhmä ja minä näen sen, se tunkee sormen häkin kaltereiden välistä ai sitä purtiin, on tyhmä, sen nenä valui tilpehööräkaupassa, se suukotti poskelle monta kertaa, vihaan sinua mutten oikeasti

eilen näin hauskimman näköisen hienoimman mummon aikoihin, olin nälkäinen kaupungissa, kaaduin lumikengillä risuisessa metsässä pyllylleni ja yöllä pelkäsin aivan liikaa

tänään siis sanoin näkemiin ja saatoin bussipysäkille ja sitten hyppäsin kotipihalla lumeen kalsarisääriäni myöten

minulla on uusi unelma, kehitin sen eilen yöllä kun pelkäsin niin sairaasti,

muutan pois kauas pois oulusta, menen johonkin yliopistoon ja sinnittelen pari vuotta ja saan ystäviä mutta lopulta rohkaistun jättämään koko paskan kesken ja minua rohkaistaan siihen, palaan takaisin kotiin ja elän mamman siivellä, sitten revimme isän kanssa mökin maan tasalle ja hävitämme kaikki vitun muurahaiset ja uusi mökkerö tilalle, jään sinne asustelemaan kesäksi ja kauppaan on miljoona kilometriä kävellä enkä lopulta ole siellä yksin vaan joku ihana ystäväinen tulisi sinne koska minua pelottaisi niin keskellä korpea

unelmat ja kaikki on hyvin

kävin vessassa ja joe strummer lauloi sinnekin asti