Haluatteko kuulla mitä mun aivot sanoo?

En edes yritä mutta silti onnistun sotkemaan asioita.

Vähänkö olen toimeton. Smith laulaa että I'M SO YOUNG, I'M SO GODDAMN YOUNG

mutta minä voisin laulaa että I'm so goddamn bored -

Kunpa meillä olisi kylpyamme.

Menisin sinne lillumaan koko loppupäiväksi.

Kunpa asuisin yksin. Sitten asiat saisivatkin olla sekaisin mutta kukaan ei tietäisi ja voisin vain mennä ja mennä ja mennä. Voisin vain löhötä ja tuijottaa ikkunoista.

Haluaisin vain mennä ja mennä ja mennä, ja tulla sitten kun huvittaa.

Mulla ei ole sandaaleja. Mulla ei ole mitään. Karkki on pahaa.

Kilteillä tytöillä ei ole helppoa koska niillä on yliaktiivinen omatunto joka hakkaa niitä vatsaan. Inhoan olla kiltti ihminen. Mutta se on niin helppoa.

Todellakin tuntuu siltä että minun pitäisi nyt loikoa siellä ammeessa -

Ja tuhkakuppi olisi täynnä-

Tykkään mun aivoista mutta toisaalta en.

Mun aivot liioittelee asioita. Mun äiti epäilee mua tai sitten olen vainoharhainen.

Jos me oltaisiin hirmuisen rikkaita, mulle ostettaisiin huoneisto koulun vierestä, kaupungin kauneimmasta talosta. Ja mä asuisin siellä. Yksin. Ja olisin tyytyväinen.

Tarvitsen jotain tekemistä. Haluaisin kirjoittaa runon tai monta, mutta luoja että kyllästyttää. Kaikki maailman sanat ovat tylsiä. Tarvitsen jokusen hienon sanan....

Mun pikkuveli on leikannut maailman hienoimman siilin ja isä osti samovaarin. Jota ei uskalla käyttää. Ja mulla ei ole kunnon pianoa.

Olen niin kammottavan kyllästynyt olemaan minä että toivon etten olisi enää

ainakaan minä-

Mun keskittyminen on kadonnut, tarvitsen auton jolla ajaa en osaa ajaa autoa tarvitsen jonkun joka osaa ajaa autoa jotta voisin kiertää maata -

Luoja että toivon että voisin olla itsekseni kaiket päivät tässä talossa

Luoja etten kestä kun en saa olla rauhassa

Millekään ei ole mitään syytä

Että toivon että olisin mahtava tosi mahtava

Tee ei enää riitä mihinkään, haluaisin olla ikuisesti lapsi mutta ehkä olen aina ollutkin mummo-

Mun Aivot on kivat, eikö -

mutta oikeasti, antakaa mulle jotakin että pääsisin päästäni pois