kävin kirjastossa koska oli tuntui että tähän oloon auttaisi Lucky Luke,

kuvottaa

olen tylsistynyt, vaikka loma on vasta alkanut olen toivoton enkä tiedä mitä tehdä, sisällä värisee joku, mutta se ei pääse ulos sillä olen vankila, luulin että olisin vapaa mutta olen kyllästynyt, nuohosin kaupungilla ja ainolan puistossa vähän aikaa ja tiesin että halusin pois, pois jonnekin,

niin paljon minua kuvottaa ja ärsyttää tämän vapauden näennäisyys, minä olen vanki tässä, jos olisin vapaa olisin jossakin muualla olisin ihan muualla voisin herätä kello viideltä ja juosta ulos ja siellä olisi kylmä pakkasta eikä lunta ja joisin inkivääriteetä kaksi kuppia aamiaiseksi ja istuisin siellä viileässä ihan yksin ja minulla olisi ylläni aivan liian suuri paita ja polttaisin tupakan kaikessa rauhassa ja voi jumalauta se olisi mielenrauhaa

silmiä särkee, kirjoitin paperille monta sivua tekstiä suoraan päästä, päässä se kuulosti niin hyvältä mutta paperilla se muuttui heikoksi ja valkoiseksi pämääräiseksi sotkuksi

sulaisipa tuo lumi pois

hei sinä joka asut jossakin korvessa itseksesi pikkuisessa mökkerössä ja olet hiljainen ja rauhallinen etkä liikoja utele etkä kummastele ja niin, ota minut sinne asustelemaan pariksi päiväksi, minulla on oma makuupussi ja enkä melua ja jos hoidat minulle askillisen tupakkaa ja riittävästi maksalaatikkoa ja teetä niin olisin maailman rauhoittunein ihminen enkä tulisi hulluksi

tätä kutsutaan epätoivoksi

auttaisiko voileipä ja kaakao