Löysin jostakin blogista tällaisen kysymys-vastaus -jutun, joihin olen nyt hullaantunut. Vastaan tänään, kun ranskan koe on ohi. Ehkä pitäisi lukea englantia: tuli semmoinen olo, että ehkä olen liian luottavainen osaamiseni suhteen.....

Kallein aarre: Vauvani, siis rottavauvani. Vaikka olen tosi surkea äiti. Hups. Ja ne tekevät minut vielä hulluksi.

Paras kirja: En ole löytänyt sitä vielä. Ajattelin lukea Erlend Loen Supernaiivin uudestaan, ja päätän sitten, onko se niin hyvä.

Rakkain lahja: En tiedä. Elämä? Jaa jaa, olen käynyt kristityn etiikan kurssin koulussa. Onko elämä lahja?

Parasta musiikkia: The Cure, ehdottomasti. Vanhempi tuotanto. Olen kiitollinen, että äiti on kuunnellut tätä nuorempana: muuten olisin jäänyt paitsi jostain suuresta.

Lempiasuste:  Tällä hetkellä ehkä yksi musta laukku, joka oli jo saanut äidin kirpparituomion, koska se oli niin Hyacinth Bukéemainen. Ja uudet kenkäni. Ja isän vanha t-paita, jota käytän lähinnä yöpaitana.

Korvaamaton pahe: Laiskottelu.

Lempikaupunki: Ei enää tämä missä asun, ei totisesti. Tämä on nähty ja koettu. Tukholma oli hieno, erityisesti kauempana keskustasta. Ehkä rakastun kesällä Lontooseen!

Kauneustuote: Doven palasaippua. Tai sitten Lumenen semmoinen valkea puuteri.

Kaunein elokuva: Varmaan Edward Scissorhands. Katson tosi vähän elokuvia.

Inspiroidun: En tiedä, mistä. En tiedosta ollenkaan mistä inspiroidun.