Silmiä särkee ja päätä jomottaa. Varpaankynnet on sinertävät.

Häivyin ja lintsasin, pikkuriikkisesti vain. Käytin ajan laadukkaasti katselemalla miten tupakansavu nousi tuulessa taivaisiin.

Tiedän että saisin olla ihan pirun kiitollinen, ystäväiseni, mutta yritän vain keksiä miten sanoa nätisti "Ei en minä voi lähteä, silmät tippuu päästä ja varpaankynnet on ihan siniset, en voi tulla koska lähteminen edellyttää peiliin katsomista ja se pelottaa minua ihan kauheasti, olen pahoillani, olen pala kakkaa, käytän illan mieluummin särkyjen potemiseen ja yksinäiseen palelemiseen."

Mun paidassa tuoksuu eilinen hajuvesi. Haluaisin soittaa Columbolle, pyytää sen ratkomaan mun sieluni hämäräperäistä murhaa.

Yleensä kirjoittaessani tunnen olevani Maailman Kaunein Ihminen tai jotain sinne päin. Tänään en tunne mitään sellaista. Tänään olen vain Epämääräinen Roska jota pissattaa.