mitä tässä on sanottavaa. sano se nopeasti. täällä on lunta. vaalennutin hiukset.

mielettömästi asiaa. pissatti hirmuisesti bussissa.  liian vähän mitään ja liian paljon ei mitään. kirjoja. niitä ainakin. ja lisäksi ei mitään. kiivinkuoret lattialla. miten jotkut saavat tehdä sitä mitä haluavat. haluaisin olla laivassa. ja haluaisin että olisi syksy. haluaisin uskaltaa karata huit helvettiin. nick cave minä vihaan sinua. en oikeasti. käteni on kipeä. olen jumalattoman viksu. eikä tarvitse tehdä enää yhtään koetta koko viikolla. työtä. joe strummer minä vihaan sinua. en oikeasti. miten ennen työn saaminen on ollut muka niin helppoa. hei minä tahon työtä siinä sinulle. nyt minun aivot on anarkiassa. aina on niin. buddhalaisen munkin kauhu. pissattaa taas hirveästi. laivojen matot on ainakin likaiset ja haisevat. rottien häkki on sekaisin ja haiseva. haiseekohan aivot millekään?  

tym tym tympeää.