Viime päivinä olen tehnyt jotain... ainakin...

- Tänään olin mökillä, ui jee. Sääskiä, sääskiä, sääskiä, muurahaisia, hernekeittoa, kumpparit, soutamista, tontin laidalla pissaamista, tuliaisina paidassa sääskimyrkyn ja savun hajua. Luoja että olen iloinen ja väsynyt! 

- Siivosin kolme päivää putkeen tällä viikolla: yhtenä päivänä omat juttuni, kahtena tuttujen kämpässä. Lihaksille kyytiä. Mutta sainpa liksaa.

- Opin uuden nimen miehiselle sukuelimelle.

- Söin ensimmäistä kertaa artisokkaa.

- Olin vuorokauden mittaisella roadtripillä, ui jee! Ui jee!

- Aloitin lukemaan kolmea kirjaa.

- Söin liikaa sipsejä.

- Olen pelännyt ihan kauheasti.

- Kirjoitin ihan superhyvän runon joka osoittautuikin seuraavana aamuna ihan surkeaksi.

- Olen taistellut kroppani kanssa ja ollut kuitenkin tyytyväinen.

- Addiktoiduin Fitness Youghurt- muroihin.

Elämäni on tärkeää.

Kuunnelkaapa tämä kappale! 

Teidän elämä on tärkeää.