minä opiskelen ja kunnolla.

 

teen kaikkea kaikessa on suuresti energiaa

ihan kaikessa minä jaksan mitä vain

minähän haluan tietää, haluan tietää hirveästi asioita, aika ei riitä eivätkä aivot,

voisipa minun aivoihin laittaa tietoa putkella

toisaalta ei! sittenhän sinne voisi laittaa vaikka mitä paskaa

joka tapauksessa, aion ottaa tämän niin tosissaan tämän ihan kaiken, koska pipanat, minä pystyn, aion oppia ranskani ja kaikkea turhaa uskonnoista ja englantini niin hyvin että joo ja jopa oppia psykologiaa ja lukea lukea lukea

tämä on varmaan niitä hormonijuttuja jos naiset nyt kerran ovat niin kovasti hormoniensa armoilla, en tiedä, jos ei, se on jotain aivan muuta ja aivan normaalia, ei siitä ole kauan kun en halunnut olla yhtään mitenkään yhtään missään ja nyt olen tämmöinen (tämä on oikeastaan aika typerää) (ja kummallista)

olisipa minulla enemmän ihmisiä joiden kanssa jutustella niin olisin koko ajan, ehkäpä, näin pirteä. se se syy on.

oikeastaan haluaisin pystyä suurenmoiseen keskittymiseen niin että voisin lukea miten paljon tahansa miten kauan tahansa ja niin ettei maha välillä murisisi ja jalat kipeytyisi,

haluan lukea kaikkea mahdollista ja olenkin lukenut jotain

hiihtolomani on silti, noh, helvetillinen, täytyy on pakko lukea ja lukea uskonnon ainereaaliin,

lomani tulee olemaan täysi eristäytyminen kaikesta. katsotaan sitten olenko tullut hulluksi, 19:nteen tätä kuuta mennessä. ehkä