haluaisin mennä mummolle ja olisi kivaa ja voisin kertoa mikä mättää ja sitten mummo kertoisi mikä mättää (sillä on isompia asioita jotka mättää)

jos se ei vain aina yrittäisi syöttää minua hengiltä. 

en ole kovin pidettävä ihminen olemassakaan. harmi sinänsä. se voisi nimittäin olla kivaa. olla hassunhauska ja semmoinen. mutta ei kakka, minähän olen AURINKOINEN! tai sitten olen vain luullut olevani. olisinpa vielä kolme vee tai jotain. olin silloin aivan hillitön ja ihana ja sekopäisempi.

koulussa on hauskaa jos opettajat jakavat elämänviisauksia. kun kotona niin ei koskaan tehdä. saa epäilemään mammuskan ja pappuskan kasvatusta. olenkohan lisäksi ainoa ihminen Suomen maassa joka ei ole saanut kotona minkäänlaista seksivalistusta? muuta kuin sitä että jos jossain leffassa on seksikohtaus niin saattaa iskeä sensuuri tai vähintään ilmoitus 'noh on höpö tämä elokuva'. haa. olisinpa saanut itse kasvattaa itseni!

minä olen alkanut tajuta että haluan tietoa. aivan jumalattomasti  mahdollisimman hyödytöntä tietoa. tietää kaikkea mahdottomasti. ja nyt olen alkanut tajuta että koulustahan sitä saa. tiedän kaikkea turhaa ja hienoa ja se on aivan hauskaa. tänään päähäni iski ajatus. että mitä jos mikään mitä koulussa meille syötetään ei olekaan puhtaasti totta vaan että valtio jotenkin kaunistelisi totuutta niin kuin jossain totalitaristisysteemissä ja sitten kaikki mitä meille opetettaisiin olisi jotain mitä valtio meille haluaisi syöttää? ? ? apua.

vaikka huomenna on jumalattoman pitkä tiistaipäivä niin maanantait ei ole puoliksikaan niin pahoja kuin sunnuntait, luulen.