Vatsani seudulla pyörii nyt menkat ja jotain ihmesalaattia ja keittoa... Vitsit keitossa oli kilokaupalla SIPULIA

ja nyt mua oksettaa. sipuli oksettaa.

löysin mahtavan blogin.

äiti järjesti toissapäivänä jotain niin kamalaa etten kirjoita mitä... se juo tasaisesti, vähän väliä litkii halpaa viiniä enkä enää koskaan tiedä onko se huppelissa vai ei... toissapäiväinen oli toinen äitin iso nolo juttu sen mun hiustenvärjäyskatastrofin jälkeen... mutta mitäpä minä siitä, en tarkoita olla kylmä mutta kukin pärjätköön itse.

pikkuveli on änkenyt muumitäkin nojatuoliin. istuin siellä vasta. se on mukavuudenhaluinen, mun veli.

en keksi nyt mitään kaunista naista ketä googlettaa.

eilen sain pistoksen pyöräillä kouluun miljoona kilometriä, jalassa vaan sortsit ja sukkahousut

vitsit olin aivan innoissaan... hupsu kun olen... ajelin lätäköistä... ja sellaista.

yritän vielä toivoa kesälle jotakin. hain vielä erinäisiin töihin, ja vitsit jos pääsisi sodankylään hommiin, en siis tunne sieltä ketään mutta ASUNTOMAHDOLLISUUS ajatelkaa... todella todella on yritettävä...

olen lusmunnut koko päivän. hyvää yötä jo nyt.