TUNNUSTUS

1284379592_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Arina pisti tämmöisen haasteen plus palkinnon tulemaan, kiitos. Seitsemän järisyttävää paljastusta siis.

1. Nuorempana mulla oli marsu nimeltä Huugo.

2. Mielestäni Nico ja Deborah Harry ovat/olivat ehkäpä maailman kauneimpia naisia. Vaikka niitähän maailmassa riittää. Siis niitä kauniita naisia. Ainakin jonkun verran.

3. Pienenä tykkäsin ihan hirveästi Dannystä. Sillä oli se jokin telkkariohjelma, johon olin aivan hulluna. Nykyään en tiedä mitään sen biisejä, mutta olisihan se ihan hauska tavata....

4. Nukun usein ilman paitaa. Mulla on superlämmin peitto. Siksi.

5. Voisin elää pelkillä juustovoileivillä. Ruisversioilla, tottakai.

6. Joku aika sitten olin aivan rakastunut siihen Kellopeli Appelsiinin päähenkilöön. Sekä kirjassa että leffassa. Voi jeesus. No mutta onhan se McDowell ollut komea. Turpa veressäkin.

7. Sanon joskus olevani väsynyt vaikka en olisikaan aivan tööt. En tiedä miksi, ehkä siksi etteivät ihmiset odottaisi mun olevan täydessä toimintakunnossa. Kai. Tiedä häntä.