(tietokone sukkaa)

 

tänään en ole juuri ajatellut mitään siltä ainakin on tuntunut, vanha kunnon ilmapää-olo

ruotsin tunnilla mietin en tiedä miksi mutta mietin että joskohan olen ihan friikki

no en varmana ole en varppina ole

lintsasin hupsis vain ja katosin kävelin mielikuvitusystävän kanssa pakkasessa kirjastoon opiskelin muka vähän aikaa

(tähän muuten yksinkertaisesti sekoaa, kun en ole mitenkään järjestelmällinen ihminen, huone lainehtii kaikenlaista monistetta ja kirjaa ja sekoan kun en tiedä mitä vielä pitäisi lukea, varmaan aika paljon asioita, mutta en osaa organisoida asioita, joten....... en kyllä suostu ajattelemaan että jos minä en saakaan hyvää arvosanaa kun minähän tahon minähän tahon pärjätä......)

ja niin sitten minä kävelin taas ja katsoin kuulokkeita ja ostin paidan johon minunkin pitkän pitkät kädet hukkuu yippee

ja sitten nuohosin takaisin koululle vaikka en tiedä miksi ei minun sinne pitänyt mennä

ja istuin bussissa

ja vihasin kärttyistä kevätaurinkoa

ja vihasin kärttyistä eukkoa

heitä on maailmassa monta, heitä asennevammaisia

mutta mitäpä heistä

heh hee!

mulla on teetä masussa ja pingviinikalsarit ja varmaan vähän likaiset hiukset oikein sopivan homssuinen olo, olen sotku