Arina puolestaan laittoi mulle tällaisia kysymyksiä.


1. Mistä asti olet ollut kiinnostunut kirjoittamisesta?
 - Aika kakarasta asti: pienenä kirjoitin semmosia suloisia ja lapsellisia tarinoita (ei sillä ettenkö nykyisin kirjottaisi naiivisti), ja koulun alkaessa olin sairaan ylpeä kun osasin käyttää repliikkiviivoja ja lainausmerkkejä..

2. Kirjoitatko koskaan esim. novelleita?
 - Täytyy sanoa että en. Mun kirjottamisestani puuttuu täysin kunnianhimoisuus, eli kirjotan vain tuntemuksia ja ajatuksia ja runoja ja kaiken maailman pätkiä. Eli ei mitään otsikointeja edes. Ehkä mun mielikuvitukseni on kaiken lisäksi kuollut?

3. Mikä on lempiruokasi? 8'D
 - Tässä suhteessa olen aika poikamainen, syön mitä äiti laittaa. Makaroonit ja nuudelit on ihan nam. Lihaa syön, vaikka se ei näytäkään niin herkulliselta. Sillmät kiinni ja suukku auki.

4. Minkä ikäinen sä olet? (juu, en löytänyt sitä tietoa blogistasi ainakaan vielä, nopealla selauksella)
 - 16 v, hieno ikä kai. Elokuussa 17 v..

5. Missä maassa tahtoisit asua?
 - En oikeasti tiedä. Aina tätä kysytään, mutta en ole oppinut ymmärtämään mitä eroa kaikilla mailla edes on. Itselleni se maa, jossa ollaan ei merkitse niin paljon kuin tunnelma ja kauneus ja viileänlämmin tuulinen ilmasto. Ranskassa, Briteissä, Ruotsissa ehkäpä. Meren rannalla olen tottunut asumaan.

6. Oletko pessimisti, optimisti vai kenties realisti?
 - Riippuu päivästä! Pyrin ajattelemaan optimistisesti, paitsi silloin kun kaikki on vaikeaa ja huonosti. 
Kiitos sullekin kysymyksistä!