olen pitänyt nenäni visusti talon sisällä. ja kuunnellut indian summeria. ja tommy gunia. mikä yhdistelmä. taas uusi rokkimiesrakkaus. vaihteeksi mies on kuollut. kuinkapa muutenkaan. olen pitänyt nenuni talon sisäpuolella jo aika kauan. uskaltautuisinko menemään ulos, voisiko mennä hiihtämään, osaankohan edes hiihtää. joulun jälkeen minun on nähtävä tärkeämpi ihminen. siis ei ole pakko mutta olisi mukava. jos uskallan. taisin jo sanoa etten osaa näitä juttuja. niin sanoin mutta varmaan aika mutkikkaasti.

ei että maailmassa on näin paljon hyviä lauluja. ja mietipä kuinka monta laulua on joista en ole kuullut säveltäkään ja kuinka monta niistä on hyviä.

en ole itkenyt aikoihin. tai ainakaan päiviin, en ole ajatellutkaan laskevani. olisin voinut itkeä kun katsoin brideshead revisited leffaa ja näin kesää ja rakkautta mutta enpä itkenytkään. olisin voinut itkeä kun mummoa itketti, mutta enpä itkenytkään. taisin itkeä 18. päivä keskiyön paikkeilla jokusen tirauksen. tai sitten en, eihän kaikkea voi muistaa. olisin voinut itkeä kun kaakaosta tuli aamulla paskan makuista. iso asia.

ajattelin että jos minä en ikinä julkaise yhtäkään runoa niin olen kuolleempi kuin minun marsun tuhkat tuolla kaapissa. en minä vielä halua julkaista, mutta pian. minä haluan kirjoittaa ja olisi hienoa että muut tietäisivät mitä runoni ovat, ja sitten minua ylistettäisiin. (hehee) mutta miten runo saadaan julkaistuksi. en tiedä. en yleensäkään tajua mitään mistään käytännön asioista.

elukoista puheen ollen. ja kuolemasta kanssa. nyt tiedän missä on eläinten hautausmaa. ei sillä että ikinä veisin sinne ketään. tiedänpä vain kun en aina ole tiennyt. en tiedä minne nuo minun marsun tuhkat pitäisi laittaa. kai ne olisi kesällä voinut heivata pihamaalle. mutta sittenhän se meinaisi sitä että se on kadonnut. ehkä säilytän tuon tuhkalootan niin kauan kuin elän. sitten kun olen mummo voin kuvitella että siinä on minun äiti (laatikossa nimittäin lukee omistajan eli mamman nimi!) tai sitten minun mies(jota minulla ei tietysti koskaan ole ollutkaan). sitten kun rotat kuolee niin varmaan sekoan. virhe ottaa lisää eläimiä. en taida koskaan miettiä mitään asioita kunnolla loppuun asti. oikeastaan haluaisin että nuo rotat täytettäisiin. taytetyt eläimet on aika kauniita. ja nuo minun rotat kun on kaikki niin mielettömän suloisia. niin, siinäpä se, vien ne sitten täytettäviksi. joopa joo, taas yksi idea josta on luovuttava koska äiti on niin... no äiti. ei ymmärrä mitä kaunista siinä olisi. ei ymmärrä mitä kaunista rumassa ja mauttomassa on. ja näitähän ihmisiä on tuhat ja yksi tai enemmänkin.

 

äiti oli käynyt ostamassa clashia varmaan koska sai telepaattisen viestin minulta.

muuten, minulla on joku juttu että vaikka on kotona pitää olla meikattuna. vaikka kuinka olisi kalsarit jalassa, vaikka kuinka pysyisi sisätiloissa, pitää huolehtia naama jotenkuten. ei vielä. ensin pelaan pikkuveljen tietokonepelejä. pai pai. otsikko on kamala.