Tänään olen ollut olen ollut

Heräsin vauvojen tappeluun, paperin revintään, miksette nuku silloin kun minäkin, käärin housun lahkeita ja paljastan ruskeammat nilkkani, tapaan ihmiset joita en enää näe, en ole heitä varten eivätkä he minua, oli se ihan hauskaa, syön ilmaista kinkkuleipää, mutta minä en ole te, olen kaukana ja ihan muuta, näen ihmisiä joita haluankin nähdä ja sanon ai moi, linja-auto jättää minut kahden sateen väliin, sanot voi voi pistä huppu päähäsi, ei mutta eihän edes sada, alamäessä kävelen pomppien, päähän tunkeutuu ainakin miljoona laulua, kohta on keltaiset seinät ja ovi, särkylääkettä särkylääkettä, älä käytä hajustettua muotovaahtoa, särkylääke, tapa jysärini tällä hetkellä, menen ostamaan jotain sitten kun jaksan,  paniikki tulee uskonnon kirjan välistä, ihan pian ihan pian, onko tunteja oikeasti näin vähän, tuhat raetta takoo maata sekunnissa, en tiedä mitään, mitä mitä illalla, yöllä - mietinkö onko minussa mitään järkeä, vai sitä mitä me olisimme vai mitä minun olisi pitänyt tehdä aamusta alkaen . . . .

Menen ostamaan toa-lättiä, vauvat

Siis nyt