kääk - kääk = no kääk no more

ei-niin-kiltti apple tuli ja suuttui

mamma ei kehdannut edes sanoa että anteeksi vaan, olin vähän maistellut

oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, tyhmäksikö se minua luulee?

ja se ei-niin-kiltti apple jätti asian sikseen ja vaati,

minä minä minä, kampaaja, minä minä minä,

ja nyt se on silti brunetti, virallisesti ex-blondi mutta ei ainakaan mammuskanpilaama paskaraitapää

en totu tähän ihan heti

 

kävin kosmetologilla

au au au auuu

siellä jos missä on paljas ja alaston

kun koko kasvojen kauheus on vain, on vain

 

rakastuin taas aamulla bussissa (tästähän syntyisi kokonainen blogi.. jos vihaatte näitä imelyyksiä niin eteenpäin kirjoituksessa, hus hus .. )

olin vain niin kovin väsynyt ja olo oli heikko

joku, hän, ja minä, olimme käsivarsi käsivartta vasten, omaani jäi painava tunne

pikkutriikkiseksi hetkeksi,

olisin voinut painaa pääni siihen olkapäähän, se oli sopivalla korkeudella ja pääni oli painava,

ja kun toisen piti lähteä

onneksi ei kovin liian aikaisin, olisin kuitenkin voinut tarttua käsilläni toisen käsivarteen, älä jätä

 

koulukuvani on ruma

 

kotimatka ei niin hyvin

ampiainen ikkunassa

rouva vieressä sanoi ole varovainen ettei pistä.

 

pikkuveli tuo tyttöjä kotiin

pistää oven kiinni, sanoo että ole sitten hiljaa

ei varmaan parane tulla pissahätä

salakuuntelen