haluatteko tietää, haluatteko tietää mistään mitään tahtoisitteko tietää että mitä minulle kuuluu, mitä olen tehnyt. en kai mitään. olen blondi jälleen kerran ja blondius on minulle parasta. rakastan että on pimeää, rakastan rakastan ja pääni on keltainen ja näköni heikkenee koko ajan mutta näenpä pimeässä valot hehkuina palloina, ja niin . raahasin sängyn eri puolelle huonetta ja nukun tai en mutta eri tavoin ainakin. minulla ei ole mitään asiaa, en odota lunta enkä joulua. mitä minulle kuuluu ei mitään, päässä ei tunnu millekään en tajua käsitä saatika älyä enkä halua, en halua tulla siihen tilaan jossa tiedän mikä olen. sataa tai sitten ei, vatsassa on jauhelihaa ja se tuntuu. niin ja minun siis 'minun' sukupolvessani on mätää, jotain vahvaa mätää ne ovat kuin vanhempansa  kääpiä, eikä kukaan enää välitä paljon mistään eikä välitä kehdata eikä mitään.

 

ei minulle tätä kuulunut, kuuluu ihan hyvää ja jotain muuta josta en tiedä mitä se on.